Hjælp til at bruge og komme i gang med Opera. Har ud et problem eller et spørgsmål vedrørende Opera, så stil det her. Kræver dog oprettelse som bruger af dette forum.
Du er ikke logget ind.
Fint site du har dig her..
Hvor længe har det site været her?
Nu har jeg brugt Opera som standard browser i ca 5-6 år, men ikke set dette site her før jeg for nyligt søgte på 'Opera digital signatur' på google.
Synes selv helt klart at Opera er den bedste browser på markedet.
Efterhånden kan den også det hele, for nogle år siden var der problemer med Opera og Java som heldigvis er blevet løst, og indenfor det sidst års tid er Flash også ved næsten at virke 100% med Opera.
Det jeg dog stadig godt kunne savne ved den er at der blev mulighed for noget vlc-plugin eller lign til den, så man fx. også kunne se DR tv via Opera ligesom man fx. kan med FF (Firefox).
Og så har jeg også altid ærgede mig over Operas måde at håndtere en fejl på, den lukker nemlig bare uden vidre, det ville have været rart hvis den istedet for bare at lukke kom med en fejl meddelelse, dog er det efterhånden sjældent at den laver fejl. Det var værere før i tiden, specielt når man var inde på sider med flash indhold.
Og så kunne man da også godt ønske sig at den blev Open Source, da jeg går 100% ind for Open Source.
Men igen det er helt klart den bedste browser som findes.
Alt ovenstående erfaring er fra Linux som jeg bruger som styresystem. Det er muligt det har været anderledes på windows i tidens løb.
Sidst ændret af tpct (14-01-2009 15:32:25)
Takker.
HVor længe, det har været her? Det må have været fra engang midt i 2006 til sidst i 2006, men kan ikke huske præcist hvornår. Som tiden dog går.
//Chr.